środa, 5 października 2016

Jesienna Giełda Kamieni Naturalnych i Biżuterii - moje zakupy

Cześć, w ostatni weekend, czyli 1 i 2 października w Warszawie odbyła się Jesienna Giełda Kamieni Naturalnych i Biżuterii. Było dużo wystawców, a ludzi jeszcze więcej. :) Ale dobrze, że pojechałam rano, kiedy było "mało" ludzi, bo kiedy wychodziłam, kolejka do kasy była niemiłosiernie długa.
Jak na taką ilość stoisk miałam zdecydowanie za mało pieniędzy. Ale wydaje mi się, że i tak całkiem sporo kupiłam. :)
A oto moje zakupy:

Oprócz tej zawieszki kupiłam jeszcze 2 inne (takie zwykłe kamienie z krawatką), ale dałam je mamie i nie mam zdjęć. :)











Z powyższych kamieni zrobię jakąś biżuterię (właściwie już zaczęłam robić :P)


Ten agat jest za duży na cokolwiek (ma 11 cm średnicy), ale tak mi się spodobał, że postanowiłam go kupić. :)

Przed wejściem było też "cięcie agatów". Co prawda, (jak sam właściciel stoiska powiedział), to nie są agaty, ale i tak fajnie było zobaczyć jak to się robi i co jest w środku. Można było kupić kamienie za 5, 10 lub 15 zł i dać do przecięcia, a potem wziąć je ze sobą. Ja wybrałam ten najmniejszy, za 5 zł. Nie ma w środku dużo widocznych kryształków, ale i tak mi się podoba. :)

I chyba tyle, mam nadzieję pójść jeszcze na takie targi, bo naprawdę warto. :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz